Friday, November 13, 2009

x taw nak letak title pew...

firstly,congrats kat my blog coz da sampai 100 post pown huhuhuhu........


then now penin dowh pki psal graduasi nih x tataw nak pki pew tapi da adew sume nyep huhuhu ntah pape lew aku nip.....malam nip nak dedicate tudung yg si dia bagi kat aku kan koyak rabak lak law tak pki,huhuhuhu...bju lak entah dari lembah mne aku carik then jpe cam muat2 jep ngan aku so pki jew la....


ermmmm malu lew abes terkantoi ngan my bro-in-law psal satu bende nip uishhh sabar jew la.........pepagi buta da menyibokkan diri kat giant beli barang ckit then balik menempel kat uma kak aku plak,huhuhuhuhu.........


semangat r nak gi graduasi nip............

huhuhuhuhu....sje jew newh tataw da nak xpress cmne feeling...................?????pew yerk biarlah rahsia......huhuhu