Wednesday, June 23, 2010

.......random story.....

assalamualaikum readersss!!!!fuyooooooooo wahahahahah cam bnyk je reader nyep *perasan doe wakakakakaka ish waka waka waka lg best hukhuk terpengaruh nan shakira plak daa adooooooooi.....enuf cik dira!!!stop naggin!!!okep silent plezzzzzzzzz.........*jgn isaw kawan2 bkn cik dira suh kawan silent yeeeeeee nak suh owg sebelah nip senyap ckit memekak jew hahahahahaa.......oooohhhhhhhh tidak adekah itu satu fitnah uuuuuhhhhhh abaikan la bebelan yg sengal ini ye................
^___________^
back to the story da mory....xceli cik dira rse nak tkr header tp ble di wat2 x menjadi jgk rse cm tekanan perasaan jew.adekah sye nip x kretip atau sye TIDAK *a**ai...hahaahhaahhaha tu la kebenaran nye huhuhu sumone help me!!!!cmne nak wat header cantik menarik da bomb nip????huhuhuhu okehhh spe2 yg sudi tlg tuuu sila komen yerp......bantuan anda amatlah dihargai...............andalah owg paling baik nan sye heheheheheh!!!!!;P
arinip bagun awal hehehee....semangat nak itot abah.....kuang32.rajin plak arinip jd body guard tup tup tup sye larkksss dijadikan pak supir ahhahahahah x dew hal la asal kan itot abah.....pegi bank sume abah tnya nak mam kat mne....hehehe bab makan nip la best nye so mkn jew kat kak yah nasi lemak x clap sye.....ok la not bad tempat abah nan mak selalu dating kahkahkahkha
T____________T
suda mkn sume abah tnya adew nak p mne2 kew??cam x dew mood je nk p mne2 ok la kte berjimat cermat ye cik dira membazir tu amalan syaitan.....wahhhhhhhhhhhhhhhh bagos x sye???kahkahkahakahakaha balik uma tros la mengadap lappy nip....hehehehehe
btw sume barang shop on9ku da sampai xxxxxxxxtremely hepi!!!!!!yeahhhhh!!!hehehehehehe jenuh abg posmen tu suh sye tulis nama,no ic nan tanda tangan tgh2 ari nip memang menguji kesabaran............salute r abg2 posmen sume!!!!kerjaya anda sgt dihargai!!!hahaahahahahahha ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh anda sggh epy ye cik diraaaaaa......................incik MHN sye hepy sgt x sedey daaaaa!!!hehehehehehe miss u a lot!!!!!!sabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!
:))

second story sal dak yg sgt besaaaaaaaaaaaaaaaaar lam pic nip huhuhu da 1 mggu kot cik dira peram pic nip...hahahahaha akhir nyrp terpublish jgk pixa ini sanad sekci kamoooooooo fitri!!!!perotmu menjadi pujaan hati...............sume owg kihkihkih!!!!anak sepupu sye yg semakin debab huhu x terangkat sye di wat nye.....ari2 WAJIB makan kari doe!!!kari kambing kesukaan nyep!!!issssssssssshhhhhhhhhhhh cmne nak kontol lg ye berat badan fitri nip sgt kritikal daaaaaaaaa.hopefully sihat2 jew la kamooo nip fitri.......................we all love u baby!!!!

p/s:walaupun ku dgn dirimu berjauhan...tetapi dihatiku ku dekat sekali...sehariku tak melihat wajahmu,rindu teramat ku rasakan..seahri ku tak mendengar suaramu,hidupku jadi tak keruan...itulah bukti cinta ku terhadapmu.................................................................................(hehehehehe adew lg smbgan nya pepandai la anda smbg biarlah rahsia sye nan incik MHN)
incik MHN maceh yerp!!!!!terharu sgt menitis air mata sye!!!!love u incik MHN!!!

4 comments:

Loves myzaAli said...

mak aiiii...smgt nye la bdk tu..
klo dpt kat akk,akk wat sate..hehehe

adyhollowgurlz said...

heheheheeh.........mmg pown akk!!!!
rse nak wat daging cincang segala macam jenis makanan jew hhahahahahaha

dark sengal said...

uit.. fitri ni xreti nk brenti mengembang ke??? wakaka

adyhollowgurlz said...

hahahahahahaha
x la wei etty............x dew pown ciri2 nak mengecut mau nyep pengsan aku jika ditindas oleh nye