Tuesday, August 10, 2010

sye+tahi ayam+kucing

assalamualaikum u olls!!!!
kak velly derrr nak berceloteh ckit arinip bkn apaaaa nak sentuh cikit pasal macam2 terjadi dalam idup kita tanpa kita duga kannnnnnnnn(alaaaa2 gedixxx gituuuu) hahahahahaha (tarik nafasssssss lepasssss)....... ahhhh masih x dpt menandingi kak velly derr tuuu cik diraaa hooooiii yg superb bab menjaga tepi kain nip hahahahaha oke stop!!!nanti x memasal plak kne saman freeee~~~~~~~~~
muka tuan punyaaa bloggg harussssssssss hahahahahahaha~~~
layan jew laaaa yer kawan2 berbalik kpd citer nye arinip kan pegi laaa uma sis cik diraaa sje la pown jln2 ble madam bsr ajak gerak je laaa tanpa bantahan weeewooot sememang nyep cik dira nip mmg suke berjalan pown hekhekhek
ble sampai jewww mata plak terpandang gegelung kot owg panggil yg men gelek2 kat pinggang tuwh soooo ngan gigih nyep cik dira amik gelung yg tersangkut tuuu semangat cik dira bawa turun bawah nak main berkali2 daaa cuba still cam hampeh jewww mula laaa rse nak jerittt hahahahahaha pastu ckp kat sis suh dye wat okep jewww cik dira cuba lagi tapi siooot rrr x berjaya langsung semangat pown semakin menurun ble ank buah cik dira tergelak2 perggggghhhhh malu la sye!!!!sooo pegi la tempat tersorok ckit nak men cuba punya cubaaa akhir berjaya la jgk bila da berjaya mulaaa la ketagih nak wat lagi soooo ngan riak nyep sye kuar dari tempat persembunyian tunjuk laaa eksyen nyepppp mula2 tu kannn okep laaa ble da jatuuuh tuh nak wat utk 2nd time ble pegang gegelung tuuu tetibe rse melekit sgt uissshhh ape plak la melekat nip melekit doe geli gemelan jee rse nyep ble tgk kat tgn tuuu warna coklat n ijau gituuuuu eeeeeeeeee ape plak nip sooooo nak kan kepastian cik dira gunakan laaa deria bau yang adeww uuweeeeeeeeeeeeeekkkkkkkksssssssss!!!!yuuuuuucccccckkkkkkkkkkksssss!!!TAHI AYAM upenyep!!!!i hate u ayammmmmmmmmmmsssssssss!!!kat banyak2 tempat kat belakang sye jgk kamoo nak membuang yerp,kurenggg asaaammmmmmm la ko!!!mau x menjerit nyep syeee ngan bau tuuuu cpt sye basuh tgn ngan sabun bagaiii dettol,lux,shampooo hahahahahaha akhir nyep ilang gak bau kooo yee tahi ayammmmmmsss!!!sooo hot ngan ayammm tuuu rse nak sembelih pown adoooooo!!!hahahahhaahha evil x sye???ngeee~~~

pas siap cuci tahi ayammmmmmms tuhhh kan anak buah sye usik ngan kucing plak nme dye kan "KELVIN"hakhakhakhakhakahakahak glemer gilosssss nme kucing c uyi nip hahahhaha c kelvin nip cute jgk unik plak tuuuu siap makan durian lagi perggghhhhh hakhakhakhak cam manusia plakkk uishhhhhh jinak gak c kelvin nip ske bergesel2 geli sgt mau cik dira x berdiri atas kerusi huahuahauahaua almaklum laaaa suara jewww cam speaker tapi kucing paling sye geliiii meremang bulu romaaaa syeee ngeh32 weeetwooot (terbocor da rahsia ko tkot kucing)hekhekhek adew sye kesaaaa????ngeee~~~ngada2 la engkau cik diraaa hahahahhahha

end for nowwww fwennnnnnsssss !!!!
loveeeeeeee u allll:):):):)
c u all!!

p/s:ILYSM incik MHN............aku mencintaimu,kemarin,hari ini,esok, dan yang akan datang, dalam kamus ada kata, dalam kata ada makna, dalam makna ada cinta, dalam cinta ada hati, dan dalam hati ada yang tercinta…………:):):)

6 comments:

baincardin said...

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak! :)

ღ αεn ツ said...

: haha adyy :D selamad berpuase jugak.

dmx said...

salam.dira...

...::: Ramadhan Al Mubarak :::...

adyhollowgurlz said...

baincardin:eid ramadhan!!!:)

adyhollowgurlz said...

aen:hepy ramadhan!!!!lublub u!!

adyhollowgurlz said...

dmx:salam ramadhan!!!:)