Friday, February 13, 2009

ARGHHHH...

Uishhhhh...memang geram tahap cipan aku arinip....tengah2 syok study biology adew jew yang menggangu,memang kurang asam tol spe punye anak lew...huhuhu.Aku rse cam nak lenyek2 jew owg tuh nasib bek lew aku nie tahan sabar....huhuhu ari nip memang ramai owg kat umah aku since pkul 10 pagi tadi coz sume owg berkampung kat umah aku ntah le nape..maybe meraikan kepulangan aku nip..hahaha memang koyaaa since diowg pegi solat jumat nip aku pown amik lew peluang mengupdate blog kesayangan aku nip...hahahahaha.So arinip lagi sekali merasai kari mamak mak aku yang kaw menjilat jari...wakakakakaka.Namun kemarahan dan ketension aku nip aku rawat ngan melayan anak saudara aku jew lew yang memang suke giler menyakat aku........







ni lew abu sameer irfan si blur yang sesangat brilliant





nip plak abu shafirul idham or are-an c pendiam yang sesgt mementingkan kesmartan

ni plop hanis syah mizan or miejan kteowg panggil dye nip playboy

hahaha tu lew anak sedara aku yang memang sporting...walaupown masih setahun jagung tapi memang eksen....diowg n beberapa owg lagi lew yang selalu menyeri umah aku nip ble aku x dew...x dew la puas sgt ma mum,melayan diowg nip memang gempak abes.Sume secret antara diowg aku dpt korek..wakakaka.Memang syok r..layang diowg nip...kakak aku cakap muka c irfan tu memang cam muka aku mase kecik..hahaha aku rse cam x jew,salah tengok kowt...tu lew hariku arinip......

2 comments:

Adam said...

hui! gambar sibling tu macam serupa jer semua .. heheheh! =) hoo~ ada geng baru suda~ boleh minta belanje neh .. ehiksss! ;p

Unknown said...

hahaha nope ma siblings..dats ma nephew......nice 2 know u!!!!aramak,blanje????