Friday, March 6, 2009

WEDDIN N OTHER ACTIVITIES

Sena nyep arinip wedding ma kazen,abg danial kat melaka tp kteowg tak involve lew coz next week lagi satu majlis nyep bawu lew ktwowg involve malang nyep aku x ley gi gak coz adew kem..huhuhu tape2 sabau jew la......papepown congrat abg danny da jadik suami orang pown..hahahaha.Lepas solat jumaat tadi kteowg poey wedding ma neighbour lak kat RI-YAZ Hotel & Resorts,Teluk Warisan....beszz gak r,kteowg dijamu kat Cindai Ballroom.Yang menarik perhatian ku mase kat wedding tuh,mexican band yang wat persembahan diowg bezz sesgt......agak lame gak duk kat ctu coz kteowg lew antara owg terakhir yang adew kat ctu..nak balik awal pown x ley coz ma neighbour x kasi,ermm ape bley wat duduk jew la isi perut ngan cam2 hidangan huhuhu.Ble kat RI-YAZ rse cam duk Putrajaya Seafood Garden lew plak huhuhu......rse letey sesgt walaupown kteowg hanye tetamu hahahaha ta tau lew nape.Then kteowg berpecah coz adew sebhgian nyep nak gi sua rasa kat syahbandar so aku pown itot le.....poey release tensen jap then kteowg pown balik lew.Kat sua rasa pown juz cuci mata jew n jln2...ramai gle owg lagipown bese lew weekend kan.Nga jln2 tu aku dapat satu paper,dye nyep title GANU KITA....ble balik bce td adew lew satu isu cam menarik jew iaitu 'sebuah rumah seorang graduan'(SRSG) akan jadik realiti,tak lame lagi dowh.Wow thats great!!!!!besh wooooo......ermm rakyat mesti lew betime kasih ngan kerajaan negeri doe.....ermm tu jew le yang agak menarik yg aku bce nyep.......ermmm k lau chiow lu.c yeah...!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

WAWAWAWA!!!!danny da kawen....ermmm da ilang ma best fwen aku......huhuk.nanti mesti kna kontrol..hahahaha
ermmm tape2 nanti aku balik malaysia aku nak carik calon r......huhuhuhu

Adam said...

rasa macam ... ramai giler orang kawen . boleh dikatakan setiap minggu ada jer orang buat kenduri kahwin ... =) tuan empunya blog ni bile lagi? ke sudah? ehehehehe!