Friday, April 24, 2009

CERITA-CERITI KAT LEBEST

Huhuhuhuhu..akhir nyep balik gak almost 3 weeks camtu aku kat lebest.1st week tu mmg tak ley balik then second week tu tak ley balik gak coz ade kem then i ask ma mum to visit me.Hehehe actually nak suh anta makanan besidea aku mmg windu tahap cipan kat mak n abah.Then ble abah n mak datang,abah pown kate"aiseh cmne la nak abroad nip bwu 2 mggu tak jumpe da nangis2"...aku pown shock gak r,la mse ble la plak aankmu ini nangis??????Hehehehe u're so funny r abah.Pastu cite2 r banda2 yang berlaku,ma parent jadi lew pendengar setia.....blablablabla.Pastu this week r bez nyep akhir nyep tamat lew penantian akhir nyep aku boley balik.....tapi gak r melalui mggu nip ermmm aari selasa tuh kteowg adew program ngan students UMT blajar physics,kteowg dibahagikan kpd team,then adew beberapa owg fasilitator.Antara fasi team aku kak idora,abg faiz,abg yazid,abg hafizal n abg aki...team aku plak of coz lew aku,ida,anis,fahiza,azma,pah din,has,snz,atifa,mad,shayuti,miut,sobri,hazim..mmg bez r....sekurang2 nyep membantu gak r.Now nga pki cam ne nak wat projek add math uishhhh runsing tol aku..Ya Allah beri lah ilham kepada hamba mu ini untuk menyiapkan kerja ini.huhuhuhu...........

No comments: