Tuesday, January 11, 2011

_ bersama_


Assalamualaikum:P:P:P:P
pertama-tama dira nak mintak maaf kerana menunggu latest update untuk blog pink kesayangan nih tapi apakan daya waktu terlalu mencembur kan diriku tambahan pula keadaan berukband yang menyeksa kan zahir dan batinku untuk update blog kesayangan ini.okep bajet poyooo ibi blog hebat macam HANIS ZALIKHA harharhar:):):):)

sebenarnya nak cakap cerita pasal ape pown aku tataw tapi nak share jugak
dengan siapa aku berkawan
dengan siapa aku berhubungan
dengan siapa aku rapat
perlukah aku cakap cerita semuanya?????
persoalan tinggal persoalan



introducing my eldest roomate,kak za!!!!
she's beatuful!!!
and ignore the girl next to her,day by day more chubby!!!


this izah:):):)
she's very talktive....
always pot pet bla bla bla.....harhar



cik idah my katil mate ooppppssss i mean we're sharing the double-deckers bed:):):)



here we're sharing the happy,sad,moody!!!
we're happy together:):):)
i love all of them!!!
muah muah muah
:):):)

end for now:):)


4 comments:

CIK CIRA said...

ni kat U maner ea????

Unknown said...

cool...bestny..huhu

Unknown said...

CIK CIRA:UITM DUNGUN JE
:
D:D:D

Unknown said...

cik yuki:ape yg best nye??