Saturday, May 9, 2009

olizZZZ day!!!

I'm back doe!!!!actually almost 2 day i was homed..hehehehe.Ermmm maybe buzy kowt,bese r da nak EXAM..wakakaka.Ntah cmne nak xpress rase kat kalbu nip...rse sedey pown adew rse sakit ati pown dew n rse nip cam mixing susa nak xplain.Aku nip cam tggu buah mempelam tak gugur2 jew......tapi susa r nak xplain.Tapi aku cam nekad jew nak wat keputusan nip yang akan mnyakitkan ati sume owg tp tu sume hak ady!!!!!!i can't stand of it anymore!!!!!!!!!!!!!!!arghhhhhhhh....today rse cam tenang ckit,tapi mata yang bengkak nip tak dpt aku selindung memang jelas kelihatan doe..mane tak nyep semalaman aku membazirkan airmata utk perkara yang paling B****.Aku reda ngan suratan yang Maha Esa...sume yang terjadi adalah kehendak Nya....ady anggap nip sume ujian.Owg len maybe x phm prsaan ady cuma abah ngan mak jew phm ady.....start from now on i wanna forget everythings about that and i dun want to build castle in the air anymore..............WAKE UP,ady!!!!!Thnx abah n mak for being my best parent in da world!!!!LUV BOTH OF U SO MUCH!!!

No comments: