Thursday, June 25, 2009

AFTER 2 WEEK...

aloha sume!!!!!windu kat kowang.......da 2 minggu ady x update kan????sesampai adew jew cakap ady kena kidnap..hehehe lau kena kidnap pown mesti keje dakjaat wakakakakakaka!!!!soey dakjaat....uikss tetiba jew bro nip glamour kat bog ady!!!!k la berceta pasal kawad kaki we just got 4th place tp k la da puas ati pown......tak de rezeki agak nya nak dapat top 3.pastu balik letey doe....ari ahad tu kteowg tak poey lew skul.ble bangun jew sekit kepala yang teramat lew sangat...nasib bek ley tahan.pastu esok nyep ok jew poey skula........alhamdulillah sihat.pastu entah malam ble tetiba jew aku bad mood gle sampai ain pown cakap takut nak tegur ady dyeowg cakap ady seyes gle....hahahahahaha.entah ape yang x kena nyep tapi malam tuh sakit pale sesangat........uuuuhhhh x tau la cmne nak gambarkan perasaan mse tu.tapi camtu lah lately selalu gak sakit pale.semalam ady,p-pah,cwa,nina,mad,epul,isyam,arif aiman amik peksa kat TTI,peksa RADIO AMATEUR...punya la ramai tapi yang bangga nyep kteowg peserta termuda amik peksa tuh...yang len majoriti dlm kalangan pak cik2 hehehehehe....x lupa gak r kteowg ditemani owg kuat radio amateur,spe lagi law bukan cg mulia a.k.a cg muliyadi,sir shuk n pakcik badshah(x salah ady cmni nama dye kowt) hehehehheehehe.....pekse tu amik mse 3 jam 100 soklan.syok r jawab soklan....wakakakakakaka.tu je aktiviti yang ady wat 2 minggu kat lebest....

2 comments:

damaiinx said...

salam...hanya doa jer diringkan,semoga ady berjaya....hihihi

adyhollowgurlz said...

wslm....
time kasih damaiinx...
ady pwn selalu doakan damaiinx....