Friday, June 26, 2009

huhuu sedey!!!!

sedey sangat nip...ady bwu jew terbaca pasal barang jenama kegilaan ady!!!!!! NIKE spe tatau dyeowg memang mengeluarkan barang yang voke tapi tu la....kte kena barhati2 beli nak beli barang dari jenama NIKE nip coz sebahagian daripada barang diowg telah menghina Maha Pencipta nip bukti nyep...

memang tak patot btol...so kengkawen berhati2 lah anda!!!!!

7 comments:

sha89 said...

isk2...kuang ajar btul!!

sesuke ati dieorg nk buat mcm tu~~

xde tindakan yg diambil ke?

amiechomel said...

apa lagi - boycott!!!!

adyhollowgurlz said...

shah89
memang pown...
ish anak spe pown tatau....
tindakan tu tatau la plak....

madam...
huhuhuhu nampak nyep camtu la..
huhuhuhu sedey bangat!!!

kirana said...

Ye ke ada? Lom penah jmpe pon? Anyway, thanks for the info.

Raja Kesang said...

syabas & terima kasih anak2 kerana dapat mengesan agenda jahat ini dan menghebahkannya.

isa nikmat

d 4 dahlia said...

waaa..kuang asam garam ketul betul da produk2 nih..haduh nyesal beli 2 pasang kasut dia hr 2..hmm..mcm2 la cara dorg ni kan nk hina islam..boikot2..

adyhollowgurlz said...

yup boikot!!!!!