Sunday, March 7, 2010

ape nak jadi..................

arinip aku dikerah masok ofis memandangkan adew kerja nak dibuat.....malas nyep TUHAN jew taw,bayangkan aku tido semalam lam 3.45 am camtu then bagun 6.15 solat subuh.sambung tidow balik,lam 7.30am camtu tefon aku da menjerit!!!!!!!ngan terpaksa nyep aku menjawab la panggilan towh upe nyep abg ipar aku tnye ady kat mne......ckp r adew kat uma then dye kerah ady suh siap lam 10 mnt dye smpi uma ady....warrgghhhhh melompat aku dari katil punye la aku nip lupe aku da jnji ngan abah n abg ipar aku.bayangan kan lam 10 mnt nak bersiap aku buat apew yg perlu jep mndi,gsk gigi n cuci muka jep baju aku pakai pown men amik jep.....haahahahaha.suda sume kne dgr tazkirah mak aku plak arinip puas aku asyik menganguk jep then abg ipar aku hon tros aku salam n berlari kuar dari uma kat muka pintu skali lagi diceramah...heeee!!!!!!!smpi jep adew je yg xkne kasut plak tersilap sarunk warne pink cam mak andeh aku arinip ngan penampilan aku..sampai abah pown tegur,huhuhuhu apew nak buat kira nyep arinip bad day la tuk aku.........pas siap sume keje aku ngan abah n abg aku town cm bese la aku sambung la hajat aku yg terbantot.hajat pew ek????huhuhu tidow la.........sekali agi abah lak bke tazkirah nyep huhuhu bagon la aku nip walaupown mata susa nak bke aku ajk la kak ta lunch tp dye bz aku sabarkan diri tggu gak dye wat keje coz tkot nak lunch seseowg hahahahaha perggghh tol!!!!!sambil2 tggu tuuuu aku pown snap la pixa hehehehehe
heee....

xceli makin tembam towh...hahaha

wat happen to me today make me smile alone.....

cheeezzzyyy!!!!!!

adios my fwen luv u all!!!!;)

4 comments:

dmx said...

wah..
dira...
sempat...posing lgi

Unknown said...

hehehehehe...tu la keje dira ble kebosanan huhu....malu nyep!!!!

Etty Selamat said...

wah nyah.. ko pkai contact lense ke..
pasing maut gituhh...

Unknown said...

weyh ngoooooooooook
sodap mulot pggl aku nyah!!!!!!!!!!!!!