Wednesday, March 24, 2010

.......ikhlas kan diri.....

ikhlas ke aku????
yup aku da tol2 ikhlas maaf kan dye
huhuhuhuu...
ermmmmmmm patot ke aku terasa smpi cmtu???
yup mmg patot pown!!!!!
mmg x sangkal la law pepatah melayu
adew kte
terlajak perahu boleh diundur.terlajak kata badan binasa
x pena pown aku rse mara kawan aku cam aku mara dye...
tapi aku btol2 terasa.......
cam dipijak2
sakit+luka nip sebab kwn aku nip mmg susa nak sembuh
ermmmm
tapi dye selalu gak amik berat
xx celi dye bek sgt!!!!
tapi skarunk.......totally ady mmg *E*UA* NGAN ko....
luka+sedey+sakit ati
maseh boley senyum
to KO(x perlu la ady sebut name)
ady mntx maaf law kte2
ady agak kasar menyinggung perasaan ko..
mmg agak sinis kate2 ady
tapi ady btol32xxx TERASE
doe ngan kate2 ko!!!!!
kpd tuan punya badan
law ko bce post nip,
cm nip la kowt cmne aku terasa
ngan ko....yup
aku mmg amik ati ngan kate2 ko..

8 comments:

Etty Selamat said...

beb saba beb..
walopon aku tataw pape.. wawawa..
bak kate pepatah terkini..
terlajak perahu bole diundur..
terlajak kata badan binasa.
tapi..
terlajak kapal da xleh undur daa..
xde brek.. huwawawawa..

Unknown said...

wawawa..
mmg lawak doe!!!!!
ermmm aku mmg slalo saba tp yg nip mmg burst!!!!
huh!!!
menyesal...
kerek doe ayt aku towh
huhu nseb r...

kaukusayang said...

ish32xxxx
syg...
syg...
syg dira............
ngan spe plak nip barantam??????
apew da jadi ma lil sis?????
i think this prob happen few days ago...right????
still hurted????

Anonymous said...

awk........
coe sgt.....
aku mmg x dew nk wat awk cmtu....
x dew niat nak sakit ati awk....
aku joke jew...
coe taw

Unknown said...

uncle:)!!!!!
mne adew x de mse nye nak berantam.....
cume........
ermmmm.....
tataw la...
huhuhu...
btol la psal yg dira gtaw aritu la...
ermmmmm
still cam geram!!!!
eeeeeeee rse cam xmo kwn sme dye...
even law ckp pown
msti dira sindir dye balik...
dira mmg sje nak wat dye rse bersalah..
geram!!!!
geram!!!!
taw uncle x pena2 dira jpe owg cm dye nip....
sedey la uncle!!!!!

Unknown said...

da la we...
aku da terase pown ngan ko...
ko jgn risau aku da maafkan...
tros kan idop ko....
x yah la ko nk cbok2 psal aku...

baincardin said...

Support Earth Hour! yay! ^_^franted

Unknown said...

uke baincardin!!!!!
i will!!!!