Wednesday, October 13, 2010

pot pet pot pet

hye!!!ello!!alohaaa!!!assalamualaikum weeewooot kerinduan terhadap blog membuak-buak doe x ley nak tahan2 nak update hauhauahaua tataw la nape!!!!!hauhauahauahaua sebenarnyep aku juz nak gtaw yg aku RAJIN arinip!!!!!!!cehhhhhhh membajet lew yerp cik diraaa hahahahahah
arinip kan bagun sebab abah aku call...then potpet jap ngan abah tersayang pastu lelap lg pastu msg incik MHN......pastu mandi2 sume siap trossss kuar kot pegi larhhhh membz kan diri ngan segala macam hal rse pot pet lebey banyak atau keje ku lebey banyak????ahhhh mne2 je larhhh yg pasti kerjaku seiring ngan mulutku huahuahaua bak kata pepatah sambil menyelam minum air...ble da sume owg kat ctu nak blanja makan plak aissshhh malu plak aku nak mkn ngan kumbang2 yg mok2 sume nanti nmpk sgt aku cm bunga paling halus kat ctu huahuahauahau....okepsss stop!!!!da merapu raban da pown padahal aku mmg da plan nak makan kat kedai sis aku huahuahaua....pastu sekali jpe cme sis waaa sekali lg pot pet pot pet yg x habis2.......aishhhh agenda nyep aku hanya pot pet pot pet jew!!!!!!kahkahkahkah
then balik umaaa da x de spe plak nak lyn aku pot pet pot pet sooo layan diri sendiri di alam fana ooopppsssssssssss alam maya ni haaaaa..........aishhhhh da buhsan daaaaaaaaaaaaaa tdo best jgk ni weeewooooot
daaaaaaaaaaaaaa sume!!!!!
c u in da next chapter!!!!!wahhhhhhhhhhhhh ko igt karang buku ke hape????
byeeeeeeeeeeeeeee,ummmmmmmaaaaaahhhhhhhh!!!

4 comments:

::FAIZ:: said...

singah dgr kamu pot pet pot pet

Anonymous said...

mude2 dh mmbebel xhengat.haha..

Unknown said...

faiz farish:hahahahaaahhaha haaaaa jom2 nanti gelak sampai pecah perot

Unknown said...

sis dahlia:hahahahaha mmg pownnnnn sampai non-stop plak huahauahau