Wednesday, May 18, 2011

speechless

Assalamualaikum
er er er er hehehehehehe
okep mesti korang nyampah giler kan aritu dah janji tapi hampeh tak tertunaikan huhuuuuu.
1000 kemaafan kawan,aku hanya insan biasa tidak bisa tunaikan segalanya~~~~

hahahahha agak-agak nak kne lempang laju-laju nihhh budak!!


awwwww sje nak tayang muka terkejut
heheeeee nope laaa ni versi penganggur memang boring tahap gaban
ghajin plak aku conteng-conteng muka ni haaaa
pastu mula lah meraung nak removekan make-up tuhhhhhhh

heeeeeeheeee sape-sape nak mintak tolong tuan puteri nihh make-up kan boleh laaaaa~~~
hahaaaaaaaaaaa nanti i conteng baik punyaaaaaaa
ceceeewahhhhhhh belagak cam bagus je hauhauahauaahua nak conteng muka orang

hauhauahauaahauahauahua
end for now yupppsssss
^_____^




2 comments:

cik fa said...

meh2 conteng muka cik fa

dira aziz said...

hahahaah cik fa...........