Thursday, January 8, 2009

HARIKU DI LeBEST

Ouhh,hurmm,oitzz,uikszz..........????Camne nak start yerk nak gambarkan ilustrasi nip...mse first day kat skul bezz gak coz jumpa lew kengkawan tapi adew gak sedey coz junior form two taon nip da pown betukar dorm,huhuhu so da x dew lew gelak tawa n gurau senda yang menggempakkan dorm kteowg dolu-dolu.....papepown diowang selalu gak datang melawat aku ngan kengkawan yang len kat dorm kami......hari sambut junior okeh jew bezz gak dapat adik baru hahahaha so skarunk warga LeBEST semakin bertambah..yeah!!!!First day skul da start belaja ngan homework menimbun but its okeh..i have deserved for it tapi yang kelakar nyep walaupown da nak masok 5 taon menjadi warga LeBEST masih adew lagi emosi yang x stabil.....'homesick' kew???Hahahaha bwat malu yoo......kengkadang jew.Kehidupan di LeBEST untuk 2009 semakin baik......baik yang camne tuh????Baik lew...lu pkir la sendiri(hehehe copy ayat nabil sebenar nyep).A'ha sbloom terlupa..malam last orientasi tuh kteowg telah di brainwash ngan seowg motivator terkenal tanah air iaitu Profesor Dr Sharifah Hayati Syed Ismail n Ustaz Badli shah(klu x clap lew).....nak cakap cmne pown aku x taw BTW bagi aku beshzz lew...antara kata2 ang aku ingat n terus tersemat dalam sanubari ialah SEKOLAHKU NIKMATKU,SEKOLAHKU IBADAHKU,SEKOLAHKU JIHADKU.....itu lew antara isi kandungan nyep actually banyak lagi tapi tu jew yang mampu aku ungkapkan........hikhiks k lew chow lu nak pi wat homework plak....bubye!!

1 comment:

Anonymous said...

ahakzz memang btol manja ko nip....tu lew asyik duk bawah ketiak mak jew......ahakzzzz!!!