Monday, January 26, 2009

LEGA NYEP...........

Ahahahaha!!!!Yahoooo.....i've done it!!!!Akhir nyep x sia2 pengorbanan aku tidow lewat pagi semalam lew..arinip cam nak biul jew kepala aku nip tidow lewat sangat mane x nyep pukul 6 pagi bru tidow....sian aku tak ley angpau tadi kalau lah aku ikut my parent tadi sure ley angpau hukhuks.....anyway thnx to uncle chong give me da angpau hahaha....kalau ikot tadi bertambah lew angpau aku.Walaupown aku da siap omwork tu tapi masih adew lagi la omwork yang loom ciap.....waaaaaaaa!!!!Alamak keje BI aku x wat lagi macam mane bley lupa nip......siap r kena brainwash ngan madam azimah 6ti.Sorry madam for sure mesti ciap punye......now aku rse letey sesangat,i really need rest..abes sakit urat saraf aku cam orang tua jew impak of the virus tapi x dew la risau sangat coz da adew ubat saraf yang doktor bagi semalam..........msh lagi terase cam di awang-awangan letey balik bercuti pown masih terasa....sbloom terlupa gong xi fai cai to all my fwens who are chinese........arinip aku duk kat umah jew x pegi mana2 pown memang malas sesangat nak pegi jalan2 walhal pegi beraya dirumah jiranku..hanya berkurung dalam rumah jew.......tu lew ari keletihanku yang teramat sangat.............

No comments: