Monday, November 29, 2010

jeling-menjeling ku memandang

Assalamualikum:P:P:P:P

camat pagi sumeeee:):):).....aisshhhhhhh ghajin bebenau plak aku hupdate blog almaklum la adrenalin semakin memuncak!!!!ciscisciscis padahal mata mmg x ley lelap pastu teringat peristiwa 13 september okep aku tipu~~~bley la hangpa cubit2 manja pipi hangpa sendiri kuikuikui

tgk tgk tgk tgk!!!!aku ni law da melalut meleret-leret padahal x de point langsung nak "cakapcerita":):):)
mood:jiwang
"jeling-menjeling ku memandang" okep stop sampai sini mood aku pown berubah nak jadi monster warna pink-pink gtuuuuuuuu tawwww(comel x,comel x,comel x) sebab kesakitanhatiku terpaksa memendam rasa untuk menjaga budi bahasaku walau dimana jua ku berada almaklum la aku kan support program "budi bahasa budaya kita".....
back to the story yang nak buat aku tetibe berubah menjadi monster pink tuuuu disebabkan oleh KECUAIAN,KESOMBONGAN,KEBODOHAN cukuplah aku mention 3K ni jew.

Disebabkan 3K ni lelaki atau pompuan yang memandu akan menjeling cam nak terkeluar bijik mata tawwwwwwww berdasarkan pengalaman aku yang setahun jagung memandu dengan sticker berhuruf "P" besauuu gedabak telah ku tempek kat kiri depan belakang cermin kereta aku mereka memandangku sebelah mata ciscisciscis ada aku heran yang penting aku ikut peraturan jalan raya ni contoh KECUAIAN nya adalah leka berSMS atau on the phone kat trafic lite pastu owg belakang pown hape lagi maki hamun semua nak kuar sumpah seranah nya kan kan kannnnn betol tak???apabila da boleh pintas atau potong orang yang cuai itu mula la pandang-pandang jeling-jeling kalau full dalam kereta tu semua nak pandang2 dan jeling-jeling sakit hati tawwwwww~~~

KESOMBONGAN plak walawehhhhhh dye buat plak jalan mak bapak datuk nenek diaorang punya kannnnnnnnnnnnnnnn contohnya kalau kat T junction tuhhh apasalahnya ko beri laluan dekat orang nak kuar persimpangan tuu. ni tak daaaa tengo orang nak kuar ko duk leka dalam kereta tetiba ngan pantas ko tersedar ko pergi jugak duk himpit kereta yang nak kuar persimpangan tuhhhh.Lepas tu terpaksa la orang yang nak kuar persimpangan tu brek secara mengejut dan ko buat2 muka marah sambil jeling2.cuba habaq mai kat cheq pasai apa tak kasi laluan????laluan tu mak bapak hang punya ka???haaaaaaaaa yang ni mmg buat aku selalu hottest!!!tapikan x de la plak aku nak jeling mata~~~

KEBODOHAN plak minta maaf kepada sesapa yang terasa.cuba korang pkir kan korang tengah cari parking tetiba ada laaa satu parking tuuu kann korang pown masuk tetiba datang plak kereta lain arah berlawanan ngan ko memang dye pown nak parking tapi dia tak bagi pape pown like signal nak masuk ke hape soooo it's fair la kannn ko yang patuhi undang2 dapat parking tuuu maksud aku patuhi undang2 dengan menggunakan signal sebagai isyarat supaya orang mengerti kan kan kannnnnnnnnnnnnnnnnn soooo orang yg stupidasss tadi tak perlu nak jeling2 garang okehhh!!!!!stoppp it!!!berfikir sebelum bertindak!!!


secara konklusinya,aku mengalami 3K diatas
walawehhhhhh tapikan aku tak pernah plak nak jeling2 pandang2 orang cam monster yang lapar tak makan berabad lamanya.cara aku ble orang daa jeling2 atau pandang marah,pelik dan ntahhh pape aku akan terSENYUM kambing sahaja kuikuikui,sebab jelingan korang tak terkesan langsung dalam hatiku,sebesar zarah pown tidak okehhhhh!!!!awwwwwww itu bukan emosional tapi penegasan hehehehehe."BIASA LA BRO,AKU CHILL JE"hahahahaha cam mustahil je aku gengstahhh camgini hadooooooooooooooi~~~~

caucincau dahulu nanti terpesong plak ni asal nak bagi peringatan ni haaa~~~
Lottttzaaa of love~~~~


6 comments:

Anisa said...

comey gmbr tuuu
:)

Lyaa Suriany said...

3k...

formula sendiri ke tu yunk??

hehe

tapi betol la
pemandu kat malaysia ni kdg2 rude nya trlbh..

Unknown said...

anisa hang tuah:hiksss bese2 je larhhhh kamu pown comel tawww

Unknown said...

sis lyaa:kihkih a'haaaa formula sendirian berhad..kan kan kan kekadang cm bernanah je kat mereka2 ini

::FAIZ:: said...

stuju ngan Anisa

Unknown said...

3k?? ingatkan 3 ribu tadi. hehe