Monday, November 29, 2010

SAYA POWN TERGELAK KERANA KAGUM

Assalamualaikum:P:P:P

teheeeeeee senyum senyum senyum senyum~~~
senyumlah senyumlah wahai cik mek moleh teheeeeeeeeee sekali amik ko ptot la tak mau senyum gupenye takde pagar kuikuikui tapi kan kita mesti selalu senyum bersedekah:D:D:D:D
("baik hati x saya???" ade je kannn nak kne tumbuk fast-fast ni haaaa)
teheeeee~~~


Arini kannn nak review pasal blog yang selalu aku kunjungi yang boleh membuat mood aku berubah dari sedih kepada sangat happy sampai aku gelak tak hengat dunia!!so the first blog i want to review ialah blog CIK EPAL!!!!!

walaupun blog aku tak setanding blog cik epal yang comel itu(ni bukan bodek,tapi dari ketulusan hati tawwww) even cik epal pandang blog aku sebelah mata sipi2 jew aku tetap tidak berpaling tadah dan terus- menerus follow up dia punya blogggg teheeeeeeeeee:):):):)

kenalkannnn cik epal!!!!!

_
------
---------------
----------------------------
---------------------------------------

sape tak kenal blog CIK EPAL kiut-miut ni???angkat kaki capat cepat cepat!!!!!

meh meh mehhh nak kenal kannnnn walaupown cik epal ni memang famous amos da pown tawwwww

_
-------
-----------------
---------------------------------
---------------------------------------------------

sabar sabar sabar
-
----
-------------------
-------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------------------

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~


http://cikepal06.blogspot.com/




haaaaa tu dia behloggg yang aku adore sesangat!!!
mmg setiap kali aku bukak blog konfem2 aku blogwalking blog2 feveret antaranya blog cik epal ni laaaaaa,mmg best sangat blogg dia sempoi-sempoi bahasa,selamba badak je cara penulisan dia doe!!Mmg best sampai bila da tercongok kat blog cik epal ni boleh feel-feel plak bila bace doe awwww betapa kuatnya penangan blog cik epal!!!!



kekadang kan bila aku bace behloggg cik epal ni tetiba dapat inspirasi untuk rajinkan diri nak berblog.aku mmg tabik springgggggggggggggggg sampai gegar rrr hujung jari cara cik epal olah blog dia penulisan dia semua sungguh kreatip tawwww kekadang cam wartawan plak dye selongkar sessuatu isu tu.Mmg best gilerrrrrrrrr bagi aku la pown selain tu ada jugak unsur-unsur rumours sampai tercuit-cuit hati jantung limpa semua nak gelak doe.

Kazen aku pown blog cik epal ni best tawwwwww,selamat berkunjung ke blog cik epal comel ni!!!
Dia memang bestttttt & hebatttttttttttt dalam penulisannya!!!!
ske ske ske ske cik epal ooopppssss ske sgttttt cik epal punya blog!!!!
teheeeeeeeeeeeee
:P:P:P:P:P


end for now~~~~~~

4 comments:

Anisa said...

cik epal mmg best
heee
:)

Anati Soki said...

owh cik epal... Ngeeeee... :) best

Unknown said...

anisa hang tuah:kan kan kan bestttttttttttttt!!!

Unknown said...

sis anat:D:D:D:D u pown best tawwww