Friday, December 10, 2010

AKU VS TIKUS


Assalamualaikum:P:P:P:P

selamat hari jumaat malam sabtu semua:):):):)
korang tengah buat ape???korang da makan???korang sihat???
awwwwwwwwwww caring kan saya eeeewwwwwwwwwwww harharhar segmen masuk bakul sendiri lahhh pulokkkkkkk:):):)

aku vs tikus???
ape jadah nye aku nak berlawan dengan tikus kan kan kan kan
konfem konfem la tikus tuuu larikkk lintang pukang tengok aku yang bapak besar nihhhh harharhar tapikan tikus ni memang dia ada taktik yang sangat licik tawwwwwwww.
memang aku hangin rrr ngan tikus-tikus mak tikus bapak tikus anak tikus nihhhh
korang nak tawww kenapa????

japppp tawwwww tgk pixa sebelum kitaorang berSUMO

nahhhhhhhh!!!!!


senyum lagak juara kannnnnnn siap la engkau tikus!!!harharhar

alkisahnya bermula apabila suatu hari aku tidur dekat umah hamba Allah ini,pastu tidur la kat luar kannnnnnnnnnn on my way to toilet aku tengok lahhhh tikus hodoh nihh lari lari berkejaran seindah irama dan lagu ngan pasangan nya adooooooooooi mau tak loncat-loncat aku nasib baik aku tak jerit sebab umah orang masih waras boleh berfikir kang kejot plak orang yang ngah nyenyak tidur!!pastu en aku pown buat dunno je larhhh sambung membuat saliva basiku balik ntah pukul bape aku rasa cam sumthin merayap atas betisku dengan ganas nya aku tendang pastu sambung nyenyak lagi aku sambung tidurku,tak berapa lama ketika rasa geli-geli tajam-tajam merayap atas betisku lagi walaaawehhhh aku memang annoying kot orang ganggu tidurku,apalagi aku bangun dan celik mata hah aku tengok tikus sedang meniti atas betisku haaaaaaaaaaaaaaahhhh memang terbaik lahhh kan!!!!!aku pown sepak laaaa pastu si tikus tuuu macam cengkam betis aku memang geram rrrr doe aku sepak si tikus sekuat hati doe last2 rasa perit sangat betisku.

Esoknya aku tgk luka rupanya betisku adooooooooooooooi memang jaat glerrr punya tikus meninggalkan parut!!!saje je kannnnnnnnnnnnn ko jeles ngan betisku wahai tikus sebab betis ko tak menarik tertarik da booommm!!!mau nya aku boommmmmm anak beranak tikus nihhhhh aishhhhhhh sabar je larhhhhhh!!!!cooooobaaaaaaan~~~~~

memang alahhhhh betol ngan tikus nihhhhh,mencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

end for now!!!


2 comments:

Lyaa Suriany said...

eiii kalau dpt tu
wat msk gulai bg kucing mkn

hehe

dira aziz said...

harharhar sis lyaa!!!!kucing mam ke gulai???