Wednesday, December 1, 2010

kenapa kenapa kenapa

Assalamualaikum:(:(:(


kenapa harus ku bertemu
kenapa ku begini
kenapa harus ku tanggung semua
kenapa harus ku bertemu
kenapa ku percaya
kenapa aku diperbodohkan

tak mungkin ku lupa kali pertama bersua
tak sangka, dikau kan menjadi pedih yang kan dalami jiwa
siang malam termenung, sedih memakan hati
tak pernah ku ingat ku boleh diluka begini
namun ku cekal hatiku, tuk melupakanmu
ku tahu kau begitu
malas ku nak rayu, buang tenagaku
kau takkan mendengarku
selamat tinggal
janganlah iri hati
hidup baru kan mula bila terbitnya mentari


layan je larhhhh perasaan sedih melampau ni haaa frust menonggeng ni haaaaaaaa tataw da cmne nak kawal perasaan ni haaaa~~~


tgk sodehhhh tak muka saya????sodehhh kan cepat pinjam kan saya bahu nak lentok kepala nak nangis puas2 pastu celet2 hingus ijo ni haaa sobsobsob:(:(:(

kecian kan kan kan muka saya:(:(:(


ni ler muka heppy semangat menonong pegi KFC eksited gler kot nak gi cari tea 3 layer yang sodap tuhhh kannn ngan riang ceria manis2 muka tanya "tea 3 layer tuhh ade x??"
pastu kannn ngan manis jugak cashier tu cakap"tea 3 layer tuhh pukul 2 pm sampai 6 pm je dik" huwaaaaaaaaaa sobsobsobsobsob:(:(:(


dahh la ngah ngidam tetiba hampaaaaaaaa
kenapa??kenapa??kenapa ku harus begini???
sobsobsobsob:(:(:(:(

end for now~~~




14 comments:

cik EPAL said...

3 layer tea kfc memang terbaik lah =)

dira aziz said...

betol betol betol cik epal!!!:):)

ANATI SOKI said...

3layer tea? woo! kakt baru dgr pasal 3layer tea kat kfc! hehehe..pasni bleyh try.. takpe dira.. boleh pegi lg pasni.. T___T :p

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

aloh kecian dia

sis pun xpenah try lg

bole try lepas ni

ahmad endo said...

pepsi lagi best...hehehe

AM SYA said...

itu lirik lagu kah??

::FAIZ FARISH:: said...

second pic nice

dira aziz said...

sis anat...a'haaa 3 layer tea best woooo !!!teheeee a'haaaaa bley dpt nanti nak borong 1/2 dozen:)

dira aziz said...

sis lyaa:jom try test!!!heheee

dira aziz said...

ahmad endo:heheeeeeeee bahayeeee awwwwwww minuman berkabonat!!!

dira aziz said...

am sya::D:D:D a'haaaaaa lirik lagu kenapa

dira aziz said...

bro FF:teheeeeeee blishing sudah!!!

KimiCnoL said...

teh o beng lemon kfc best..hehe

ADA AWARD NTOK AWAK
"1.Coolest Blogger Award??"

myravea said...

Hihi,,cumil gambr2 die..shuke3 :)