Wednesday, December 1, 2010

saya gumbira saya teruja

Assslamualaikum:P:P:P:P

"saya gumbira saya teruja"

kenapakah??mengapakah???apakah????


sebab blogger pujaan hatiku a.k.a CIK EPAL telah meninggalkan jejak di blogku yang tidak seberapa ini!!!!okep riang gumbira nya hatiku rasa nak lompat-lompat atas katil doe!!
awwwwwwwwwww hahahahahah yeay yeay yeay aipppssss jakun plak aku ni haaaaa tapi tape la kan at least cik epal sudi menerjah blog aku.

Walawehhhhhhhhhhhhhh aku gumbira riang tawa berdekah-dekah sambil lompat-lompat doe!!!(mesti korang pikir poyo giler aku en????)huhuhuhu teman idok kisohhh~~~~



jejak yang ditinggalkan CIK EPAL

-

--

---



yawwwwwwwwwwww teruja teryja teruja teruja teruja!!!!!!

malam ni konfem mimpi cik epal hauhauhauhau:):):):)


btw tima kasih follower terchenta sekalian dira pown suka sgt blog kawan2
dira selalu BW kat blog korang:P:P:P

end for now~~
:):):):)


4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hehehe
ohoo
sbb tu rupenyee

CikPuanMiera said...

teruja sungguh ye.
mlm kang mimpi la tu :p

dira aziz said...

anisa:teheee nanti mimpi anisa plak

dira aziz said...

sis miera:kuikuikui haaaaaaaa arap cmtuh la kannn