Sunday, December 26, 2010

.....PESANAN......


Assalamualaikum:P:P:P:P

kawan-kawan.kesayanganku,kechentaanku sekalian
anda sekalian apa khabar???
sihat kah???
entri kali ini lebih sesuai bahasakan diri sebagai DIRA tiada lagi "aku",kerana dira agak beremosi untuk meninggalkan semua kechentaan dan kesayanganku maksud dira bukan tinggal untuk selamanya tetapi berehat seketika untuk memberi ruang dan peluang dira rehatkan minda dan tenangkan hati untuk selesaikan kusutan,rasa debar dan takut,memikirkan suatu saat nanti macam mana keadaan dira,semuanya berubah,mungkin!!!!
mungkin tiada lagi orang yang semangat nak makan bersama mak dan abah
tiada lagi orang yang merajuk mahukan sesuatu
tiada lagi orang yang suka beralasan
tiada lagi orang yang sesuka hati memekik
tiada lagi suara orang melalak seorang diri
tiada lagi orang yang sesuka hati bazirkan air
tiada lagi orang yang suka sepah-sepahkan barang
tiada lagi orang yang suka basuh kereta
kerana semua itu buat hidupku bahagia disamping tersayang


monologue seorang diri:
kenapakah perlu beremosi sedemikian rupa???
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh persetankan kerana aku adalah aku


:):):):):)
teheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pesanan ku,terusan perjuangan wahai rakan blogger
penulisan anda sangat kreatif!!!!
dira hanya seorang blogger yang mungkin baru belajar selok belok tentang blog:):):)
dira tak akan dan tak pernah meninggalkan blog ini kerana ia sebahagian aktiviti dira,cuma dira akan berhenti untuk beberapa hari untuk berehat dan melepaskan penat!!!
perlu muhasabah diri:):):):):)

semoga ukhwah yang dijalinkan tidak terputus sampai disini:):):)
nantikan kemunculanku nanti:):):)
jangan lupakan blog pink dira ni tawwwwwwwww
tggu dira ye!!!!
miss a lotttzaaaaaaaaaaaaaaaa of love!!!!
:P:P:P:P:P:P:P

end for now

11 comments:

Lyaa Suriany said...

dik

jgn tinggal lame2..

nanti sis xleh baca blog diria
hehe

dira

suka la shawl tu

CIK CIRA said...

dira nak masuk u ker

Anisa Hang Tuah said...

dira
gambar tu sgt comel
(:

Fxysche Nas said...

cepat2 timbol balik ye Dira
^____^
hehe

ANATI SOKI said...

alahai dira.. seyes suka tgk dira pakai shawl!!! comel!!!

dira aziz said...

sis lyaa:heeeeeee x lama pown sis:D:D:D:D nanti belum pape timbul balik:D:D:D:D
teheeeeeeee nanti dira cuba carik lagi law ada

dira aziz said...

cik cira:heeeee memang da msok pown

dira aziz said...

sis nisa:jommm photoshoot!!ahhahahaha berangan

dira aziz said...

sis nas:okep dear!!!

dira aziz said...

sis anat:kuikuikui u pown comel lote lorhhhhhhhhhh gerammm taw

HaNa HoNeY said...

like u pakai shawl...
jgn tiggal blog neyh lelme suda okeh
^_^