Monday, December 6, 2010

TRAGEDI 1.48 AM

Assalamualaikum:P:P:P:P

sesungguhnya cik dira sihat walafiat tapi kan kan kan ade pening kepala yang temat sangat jugak aishhhhhhh sihat ape kebendanyaaa tapikan sekarang sihat la sebab bolehhh update bloggg ngeee~~~~

korang gerun tak bace title
"TRAGEDI 1.48 AM"
gerun x????cepat angguk kepala kalau tak majokkkkkkkk 40 hari 40 malam.
padahal beloved blogg cakap "ade aku kesa"..."huwaaaaaaaaaa nangis laju2 sampai kering airmata",dramatik betol ade je nak kne piat telinga ni kan kan kannnnnn:):):):):):)


Tragedi 1.48 am sume nye berlaku atas kesilapan diriku sendiri!!
semua salahku kalau kalau kalaulahhh aku menahan diri semua itu tak akan terjadi sobsobsob
oleh kerana nafsu serakah aku serahkan diri jua
sampai suatu saat akhirnyaaaa aku tersedar kenapa aku tidak menahan nafsuku???kenapa naluriku membuak-buak tidak tertahannnn sobsobsobsob segalanya musnah hancur luluh begutu sahaja sobsobsob

kenapa??

kenapa??

kenapa???


kerana aku jeles melihat engkau yang lemak-lemak diatas meja dengan bermurah hati aku menyerahkan diriku untuk mentekedarah kan mu wahai nasi lemak sodappppp!!!!!
harharharhar hancur luluh diet ku kerana nasi lemak aku rebah tersungkur pukul 1.48 pagi awwwwwwwwwwww menyesal okehhhhhh adoooooooi kenapa laaa sista aku tak hantar awal2 nihhhhh kul 1.48 am baru terhegeh-hegeh nak suruh adik comelnya okep gedik disitu teheeee aku makan,memang saja nak 3G aku a.k.a gemuk,gebu,gedik kan aku harharhar cam tak ngam je 3G aku tuhhh lantak laaaaa.



ni laaaa muka lupa member ooopppssss nope okep!!!!ni la muka buat-buat tak bersalah selepas membaham 1 1/2 bungkus nasi lepas pepagi buta walaupown diluar nya masih gelap.dashyat betol perut aku ni haaaaaaa memang suka makan masok pape pown diterima pakai tanpa segan silu bak kata pepatah "gendang gendut tali kecapi kenyang perut suka hati" yeay!!!yeay!!!yeay!!!!aku suka pepatah itu dan aku menyokong!!!harharhahrhar

sebab ape aku mesti makan 1.48 pagi sebab kedai yang jual nasi lemak tuhhh bukak pukul 1.30 pagi haaa memang ramai orang rrr kena beratur panjang panjang panjang baru bolehhhhh dapatkan nasi lemak tuhhhhhhhhhhhhhhhhhh untuk tidak kecewakan pembeli nasi lemak tuuu iaitu my sista aku mengambil hatinya ngan mengtest nasi lemak sampai 1 1/2 bungkus!!!awwwwwwwwwwwwwww memang aku angkat kaki sebelah je tahap kesodapppan nasi lemak tapi nasi lemak aku lagi powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr laaaaaa!!!!!


lokasi kedai nasi lemak
jalan pasir panjang berhampiran flat bukit depu kottt dan diantara trafic lite sebelum flat ituuu
sila la anda mencari kepada penduduk negeri terengganu sahaja


mood sedih semula kerana menyesali aku telah curang dengan dietku!!!huwaaaaaa
sudah terlambat untuk mertapi semuanya!!!!lupakannn saja~~~~


end for now!!
:):):):):)


12 comments:

Anisa Hang Tuah said...

siape yg tak tergode dek nasik lemak yg very2 sedap tuuh
hehehe

::FAIZ FARISH:: said...

ko pasang lagu kegemaran aku kat blog kau... wah.. i like

dira aziz said...

anisa:kan kan kannnnnnn memang larhhhhh tergodaaaa sangat kannnnnnnnnnn

dira aziz said...

bro FF:haaaaaaaaa owhh yaaaaaa sama laaa kte like like and terus like

anamizu said...

xpe diet len kali pon boleh..hik3

dira aziz said...

hehehe anamizu tuu lahhh tapi tgk orang selim jelesssssss

Balqis Azhar said...

ikut kamoo .
lawa bloggey ;)

baincardin said...

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432! ^_^

dira aziz said...

balqis azhar:thannxxx awwwwwwwww

dira aziz said...

baincardin:salam maal hijrah!!!

ANATI SOKI said...

fah! terbaaaaiklah la yunk!!! nasik lemak tgh2 pagi!!! hehehe.. kakt slalu layan cadbury pagi2 buta. teheee.. isok pagi bgnun konfirm kenyang

dira aziz said...

sis anat:teheeee memang saje cari nahas nak kembunggggg dan kembang tape sis anat mam cadbury je dira membahan yang memang banyak kalori amek nowww naik berkilo kilo