Thursday, December 2, 2010

SEGALANYA BERUBAH~~~~


Assalamualaikum:(:(:(


"segalanya berubah"
yupssssssssss segalanya termasuk mood ku turut berubah serta merta berita tadi bagaikan siat-siat naluri ku hatiku bagai dihir-hiris air mata mengalir laju tanpa mengiraukan orang sekelilingku yang aku tahu aku terlalu sedih.

mengapa kau hadir disaat ku atur kan segalanya?????
mengapa disaat aku mengharapkan kau untuk tempatkan diriku tidak diendahkan???
kau mengubah segala-galanya moodku sikapku kerianganku segala-galanya berubah disebabkan kau!!!!!

kalau aku diberi pilihan dan alasan yang tersangat kukuh sudah tentu aku tolak kau jauh dari hidupku:(:(:(:(



disebabkan KAU senyumku terbunuhhhhhhh!!!!
aku benci KAU!!!!



disebabkan kau jugak aku mengalirkan airmata:(:(:(
aku terluka terluka terluka:(:(:(



disebabkan KAU juga aku terpaksa berpura tersenyum manis dan penuh kepura-puraan.
angkara KAU juga aku buntu tanpa arah,kesedihan terlampau!!!
:(:(:(

end for now:(:(:(



8 comments:

AiELaNaz 4 Eva said...

sbr umm kaq adi... asl nei.. sdey aje....

Unknown said...

okep ainun:(:(:( sedey sgt

Anisa said...

comelnyaa
:)

Anonymous said...

k.adi, asal ni???
ni ainun, xd tu dila...
asal sdey sgt ni???

Unknown said...

anis:muka da sememehh sebab asik nangis jew

Unknown said...

owhh ainun masih mencari sinar....untuk tros tabahhh

Anati Soki said...

jgn sedih2 g syg.. :)

Unknown said...

sis anat:yup2 sobsobsob