Monday, December 6, 2010

terfikir mungkin terasa


Assalamualaikum:P:P:P

cam lain macam je kan tajuk entri kali ini tapi inilah realiti hidup.
aku suka untuk berkongsi apa yang aku tahu dan apa yang aku tak tahu,aku menebalkan muka untuk bertanya walaupown orang cakap "alahhhhhh benda camtu pown nak tanya",sekali kena atas batang hidung memang terasa sampai tulang kelubi tetapi tak salahkan secara tidak langsung korang boleh ilmu yang bermanfaat.

aku heran dan mulalah aku rajin nak berfikir,cuba korang sama-sama masok dalam pemikiran aku
kalau korang dah memang tak suka orang tuhhhh perlu ke terhegeh-hegeh mendapatkannya kembali?????
aku dengan pendapat aku mungkin situasi WIN-WIN adalah yang terbaik.
sepatutnya kita sedar setelah kutuk-mengutuk orang kan setelah diludah-ludah phuuui phuuui phuuui tak malu ke ko nak jilat balik???????
hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!kalau takrasa pown kemaluan tuhhh tanam lahhh sedikit malu mungkin tak semua orang tau apa yang diludah-ludahkan tapi ingatlah orang yang diludah itu jugak yang dicari nanti........
sooooo cakap pandang-pandang!!!!!
jangan sampai sakitkan hati orang lain.

ermmmmmm dalam menjaga hubungan kita perlukan kemesraan mungkin tak semestinya ngan orang yang rapat dengan kita sahaja,kalau pegi rumah orang katakan pandai-pandai lahh jaga adab jangan sampai orang pandang jelik dan cakap-cakap belakang nampak sangat keburukan ajaran mak bapak.

aku bercakap sekadar pengalaman setahun jangung maklum la baru 18 tahun aku hidupkannn
dan aku jadikan sumua itu asam garam hidup.kekadang pemikiran ajar kita untuk merasa perasaan benci,tak suka dan jelik dengan apa yang berlaku tapi aku sedar semua ini adalah rahmat,nikmat dan hikmah ALLAH.semua sudah ditentukanNYA,kita hanya mengikut yang terbaik dan lurus.
yelaaaa kannnn bukan diriku baik sangat cuma peringatan kepada diriku dan rakan-rakan mungkin entri ini jugak terselit sedikit emosi sekurang-kurangnya terluah jugak sedikit apa yang terbuku.

end for now:):):)


2 comments:

Cik Mieyrarif said...

yehh betul betul betul

dira aziz said...

oooooooyeah!!!!:D:D:D:D:D