Friday, December 24, 2010

nape aku yang bersemangat???


Asslamualaikum:D:D:D:D

"kembali bersiaran langsung dari seri pentas"
ececece berangan memang tak pernah nak habisssssss

harharharharhar ok la kannnn aku berangan seorang-seorang sekali duk betol-betol atas pentas mau menggeletar kendur habis urat saraf sendiku

sebenarnya aku bersemangat untuk mendapat ANAK BARU!!!!!ooooooopppppppsssssssss anak sedara baruuuu laaaaaaaaaaaaa tapi tahun depan la pown lambat nya masa berlalu.

kenapa aku begitu teruja???
sedangkan sista aku jalan kesina kesini dengan gagah perkasa lagi,siap pakai heel lagi!!!
memang cari nahas sekali omak den bising reti pown nak simpan x gheti gheti nak tiru tatasoapn adik kamu ini pakai flat sepanjang masa bila bernafsu baru nak pakai heel(oooopppssss jangan plak ko tengak aku pakai heel nanti korang cakap aku baru ado nafsu)aissshhhhhhhhhhhh merapu raban je aku ni hukhukhuk


wawawawawawa best kannnnnn tiap-tiap bulan jumpa doktor plus doc lelaki yang ensem kacak bergaya lagi-lagi lagi laaaa rajin nak pegi checkHahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!tengok-tengok terpesong suda niat suci murni sebersih toppp!!!!aissshhhhhh setia kepada kepada yang sah sudaahhhhhhhhhhhhhh kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

mak aku cakap detik-detik nak capai 9 bulan nihh la paling best!!!!

sebab ape???

sebab kesana kemari kendong bersama,apa yang omak makan anak pown makan
senang citer semua-semua la buat sama2.

selain tuuu kan masa ni laaaa maksud aku masa baby ngah membesar dalam perot ni la mak-mak sekalian boleh amalkan ayat2 suci seperti:


* Saidul (penghulu) Istighfar
* Doa memohon rahmat (Al-Quran Surah Ali 'Imran, 3 : 8-9)
* Doa memohon zuriat yang baik (Al-Quran Surah Ali 'Imran, 3 : 38 )
* Doa agar anak mengerjakan solat (Al-Quran Surah Ibrahim, 14 : 40-41)

* Surah Al-Fatihah (Untuk terang hati dan kuat ingatan)
* Surah Maryam (Untuk memudahkan ibu bersalin)
* Surah Yusuf (Untuk memperoleh anak yang cantik rupa dan cantik akhlak)
* Surah Luqman (Untuk memperoleh anak yang cerdik akal dan cerdik jiwa)
* Surah Yaasin (Untuk ketenangan hati dan anak tidak terpengaruh dengan godaan syaitan yang mengajak kepada maksiat)
* Surat Toha (Semoga bayi lembut hati)
* Surah Al-Nahl (Untuk melahir anak yang berdisplin)
* Surah Hujurat (Untuk memperbanyakkan susu ibu dan anak bersifat berhati-hati)
* Surah Al-Taubah (Untuk membersih jiwa dan terpelihara daripada maksiat)


dan saat saat ditunggu
akhirnya




lahir la kedunia insan ini
-
--
-----


ihsan incik google

anda sangat comel!!!!!
saya sangat geram!!!


ihsan incik google

walawehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
nak jadikan menantu lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
hahahahahah

ihsan incik google

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww terpikat!!!
geram+nak gigit+nak pelok-pelok!!!!

mood:x sabar nak anak baruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
nak anak sedara baru laaaaaaa aissshhhhhhhhhhh
:):):):)

end for now:):):)


2 comments:

CIK CIRA said...

ai...macam da berangan nak anak sendiri je...hee.........

dira aziz said...

hahahahaha lambat lagi cik cira